Syakhsiah di Dahulukan Pencapaian di Utamakan

Syakhsiah di Dahulukan Pencapaian di Utamakan

Rabu, 5 Mei 2010

(9 mei 2010) عيد الام-شكرا لك يا امي





Tanggal lewat malam 17/2/1983 aku di lahirkan oleh seorang insan yang cukup mulia di sisi manusia yang bernama Mashitah bt abu hassan,lebih kurang wanita ini masa itu berusia 36 tahun...aku selamat di lahirkan selepas selama lebih kurang 9 bulan mengendong aku ke sana sini bersama saat aku di lahirkan insan mulia ini mempertaruhkan nyawanya bagi melihat aku lahir kedunia ..tak mungkin ada insan yang lebih hebat dan mulia dari insa nie..sekarang aku sudah berusia 27 tahun aku masih bersama denganya lantakla org nak kata aku mnja ke ape hehehe ader aku kisah.bersama ku juga abah yang tersayang walaupun kadang-kadang besala anak jantan dengan pak kekeke...kedua-duanye telah berusia dan menanti hari-hari yang berlalu..sempena hari ibu aku mengucapkan terima kasih yang amat tersangat buat mak aku kerana selama ini telah memberi segalanya-galanya hantta nyawanya bagi melihat aku berjaya..tidak juga buat abahku yang banyak berkorban di ats segalanya..terima kasih mak dan terima kasih abh..semoga Allah melanjutkan usia mereka dan memebri mereka kesihatan yang baik dan mengampuni dosa mereka berdua seumpama aku masih kecil seumpama kain yang putih..aminnnnnn selamat hari ibu.....doa buat mereka:


Bismillah hirrahman nirrahim


رَبَّنَا اغْفِرْ لِي وَلِوَالِدَيَّ وَلِلْمُؤْمِنِينَ يَوْمَ يَقُومُ الْحِسَابُ


"Rabbanaghfir Lii Wa Li Waalidayya Wa Lil Mu'miniina Yauma Yaquumul-hisaab"


"Ya Tuhan kami, berilah keampunan kepadaku dan kedua-dua ibu bapaku dan sekalian orang-orang mukmin pada hari terjadinya hisab (hari kiamat)”


"O Our Lord! forgive me, and my parents, and all the Muslims on the day when the account will be established."



Tiada ulasan:

Catat Ulasan